مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 19:302021-11-28سياسي

اجازه ایجاد ناامنی و دخالت بیگانگان را در منطقه نمی دهیم


رییس‎ جمهور با یادآوری سابقه حمایت های ایران از استقلال و تمامیت ارضی آذربایجان، گفت: ما اجازه ایجاد ناامنی و دخالت بیگانگان در امور کشورهای منطقه را نمی دهیم.

- به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، الهام علی اف رییس جمهور آذربایجان با حضور در محل اقامت حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی با رییس جمهور کشورمان دیدار و پیرامون موضوعات مهم منطقه ای و مناسبات دوجانبه گفتگو کرد.

رییسی در این دیدار با اشاره به ریشه های عمیق تمدنی، فرهنگی و دینی بین دو ملت ایران و جمهوری آذربایجان گفت: دو کشور از رابطه دیرینه و عمیق برخوردار هستند و هرگز اجازه نمی دهیم این روابط تحت تأثیر دشمنان قرار بگیرد.

وی با یادآوری سابقه حمایت های ایران از استقلال و تمامیت ارضی آذربایجان گفت: ما اجازه ایجاد ناامنی و دخالت بیگانگان در امور کشورهای منطقه را نمی دهیم و تجربه نشان داده که هر کجا کشورهای منطقه از راه تفاهم و مذاکره مسائل خود را حل و فصل کردند، راه فتنه انگیزی و دخالت بیگانگان بسته شده است.

رییس جمهور با ابراز نگرانی از نا امنی و حضور بیگانگان در منطقه تصریح کرد: تروریسم داعشی و صهیونیستی دو عامل تهدید در منطقه است و باید با آن مقابله کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه ایجاد ناامنی و دخالت بیگانگان را در منطقه نمی دهیم

اجازه ایجاد ناامنی و دخالت بیگانگان را در منطقه نمی دهیم