مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 19:252021-11-28اقتصادي

خروج سهمیه آرد از شهرستان شبستر ممنوع شد


باید از خروج سهمیه آرد شهرستان جلوگیری شود و سهمیه دولتی آرد واحدهایی که اقدام به این کار می کنند، باید قطع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شبستر، حسین عبداللهی فرماندار شبستر، در جلسه کارگره تنظیم بازار شهرستان شبستر با بیان اینکه برای جلوگیری از گرانفروشی و کنترل قیمت ها و خدمات، نیاز به نظارت مستمر از سوی بازرسان صمت و اتحادیه ها وجود دارد، اظهار داشت: به منظور جلوگیری از نارضایتی مردم باید گشتهای مشترک متشکل از بازرسان اتحادیه ها، اداره صمت، تعزیرات حکومتی، جهاد کشاورزی در شهرستان فعال و به صورت مداوم بر واحدهای تولیدی و اصناف نظارت کنند.

فرماندار شبستر با اشاره به اینکه برخی اصناف به صورت خودسرانه نرخ خدمات خود را افزایش می دهند، گفت: گران فروشی برخی اجناس توسط بعضی اصناف نتیجه زیاده خواهی و بی انصافی آنهاست.

چرا باید در اصناف خدماتی چندنرخی وجود داشته باشد، اتحادیه های 17گانه شهرستان باید بر واحدهای زیر مجموعه خود نظارت مستمر کرده و واحدهای متخلف را به مراجع قانونی معرفی کنند.

وی با اشاره به بازرسی های انجام شده از نانوایی ها و گزارشات مردمی مبنی بر کمبود نان با توجه به خروج نان از شهرستان افزود: باید از خروج سهمیه آرد و نان شهرستان جلوگیری شود و سهمیه دولتی آرد واحدهایی که اقدام به این کار می کنند، باید قطع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج سهمیه آرد از شهرستان شبستر ممنوع شد

خروج سهمیه آرد از شهرستان شبستر ممنوع شد