مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 19:002021-11-28سياسي

وزیر بهداشت: رشد علمی ما یعنی «مرگ بر آمریکا» /دشمن از دانش و دانشمند ما می ترسد


وزیر بهداشت با بیان اینکه رشد علمی ما یعنی مرگ بر آمریکا، گفت: تقویت دانشجویان به مهاجرت از کشور خیانت به ملت است و نگاه ما باید به داخل باشد و ما می توانیم را عملی کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، بهرام عین الهی وزیر بهداشت شامگاه یکشنبه در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت شهید فخری زاده که به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در از این نسل نداریم، گفت: در مراکز واکسیناسیون که حدود 1320 مرکز در کشور لایه های متعدد جوانان متدین و ولایتمدار خود زا نشان داد و این جوانان دنبال الگو هستند و شهید فخری زاده ها الگوی این جوانان هستند.

عین الهی با تاکید بر اینکه باید در دولت فضای جدیدی برای رشد جوانان ایجاد کنیم و باید در مار جهادی دولت جوانان نقش مهمی را داشته باشند، خاطرنشان کرد: اینکه دانشگاه دنبال پول باشد و راه خود را نرود قابل تحمل نیست و نگاه ما در دانشگاه، وجود اساتید نخبه ای هست که راه فخری زاده ها را بروند.

وی با بیان اینکه مهمترین مسئله امروز پژوهش های کاربردی هست و ما 800 مرکز پژوهشی داریم که نباید هدفشان فقط تولید مقاله باشد، بیان داشت: دانشگاه های ما نباید فقط ویترین باشند و ما امروز نیازمند پژوهش های کاربردی هستیم تا مشکل مردم حل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر بهداشت: رشد علمی ما یعنی «مرگ بر آمریکا» /دشمن از دانش و دانشمند ما می ترسد

وزیر بهداشت: رشد علمی ما یعنی «مرگ بر آمریکا» /دشمن از دانش و دانشمند ما می ترسد