مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 15:352021-11-28اجتماعي

تربیت مداحان نوجوان در مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س)


دوره آموزش مداحی ویژه پسران در گروه های سنی کودک و نوجوان با هدف تربیت مداح تراز انقلاب اسلامی به همت مرکز قرآن و حدیث در آستان قم برگزار می شود.

- مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت (س) دوره های مداحی را با عنوان ذاکران اهل بیت (ع) ویژه پسران در گروه سنی کودک و نوجوان به صورت حضوری و مجازی برگزار می کند.

از ابتدای برگزاری دوره های ذاکران اهل بیت (ع) تاکنون بیش از 500 نفر کودک و نوجوان پسر در این دوره ها آموزش دیده اند که از این تعداد حدود 50 نفر با گذراندن تمامی دوره ها و کسب نمره قبولی در آزمون های مرکز قرآن و حدیث، موفق به کسب گواهی آموزش شده اند و در حال حاضر در مراسم های مختلف فرهنگی و مذهبی استان قم مشغول مداحی هستند.

این دوره معارفی ویژه پسران گروه سنی 10 تا 17 سال است که شرکت کنندگان در این دوره صرفاً با فنون و آداب مداحی آشنا نمی شوند؛ بلکه استادان در عرصه شعر آیینی، بهداشت حنجره، آداب تغذیه متناسب با سبک زندگی مداح، بحث صداسازی و زیباسازی صدا، ردیف خوانی در مداحی، آشنایی با مقاتل، تبیین سیره اهل بیت و شخصیت شناسی و منش اخلاقی اهل بیت علیه السلام برای مداحان، احکام متناسب با مداحی و اصول و فنون مداحی را نیز به فراگیران آموزش می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تربیت مداحان نوجوان در مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س)

تربیت مداحان نوجوان در مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س)