مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 14:302021-11-28اقتصادي

استاندار تهران: 750 میلیارد تومان برای تکمیل متروی پرند نیاز است


تاکنون برای این طرح 200 میلیارد تومان اوراق اختصاص داده شده و 350 میلیارد تومان مابه ازای تغییر کاربری تسهیلات دریافت می شود.

- تاکنون برای این طرح 200 میلیارد تومان اوراق اختصاص داده شده و 350 میلیارد تومان مابه ازای تغییر کاربری تسهیلات دریافت می شود.

استاندار تهران از رقم 750 میلیارد تومانی برای تکمیل مترو پرند خبر داد و افزود: برای تکمیل مترو پرند توافقی با وزیر راه و شهرسازی و شهردار تهران امضا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن منصوری گفت: با وزیر راه و شهرسازی و شهردار تهران برای تکمیل مترو پرند به توافق رسیدیم و برای تکمیل این طرح 750 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی ادامه داد: تاکنون برای این طرح 200 میلیارد تومان اوراق اختصاص داده شده و 350 میلیارد تومان مابه ازای تغییر کاربری تسهیلات دریافت می شود.

استاندار تهران در مورد طرح صورتجلسه کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی و عشایری و آمایش سرزمین در محدوده و حریم شهر گفت: با توجه به موضوع مطرح شده در مورد حریم شهر چهاردانگه مقر شد تا جلسه مشترکی بین معاونت سیاسی و معاونت عمرانی استانداری و راه و شهرسازی استان برگزار شود.

منصوری سپس با اشاره به رفع مشکلات مربوط به حریم شهرها گفت: طرح تقسیمات کشوری باید برای استان تهران تهیه شود که در این زمینه به معاونت سیاسی ماموریت داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار تهران: 750 میلیارد تومان برای تکمیل متروی پرند نیاز است

استاندار تهران: 750 میلیارد تومان برای تکمیل متروی پرند نیاز است