مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 14:202021-11-28سياسي

بسیاری از پژوهش ­های دانشگاهی اساسا قرار نیست مشکلی را حل کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هشتمین جلسه از سلسله جلسات قطب نما با موضوع بررسی بیانات مقام معظم رهبری در دیدار جمعی از نخبگان و استعداد های برتر علمی کشور به همت کمیته امام و رهبری و کمیته والفجر واحد جهاد علمی بسیج دانشجویی دانشگاه امام .

- هشتمین جلسه از سلسله جلسات قطب نما با موضوع بررسی بیانات مقام معظم رهبری در دیدار جمعی از نخبگان و استعدادهای برتر علمی به همت بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هشتمین جلسه از سلسله جلسات قطب نما با موضوع بررسی بیانات مقام معظم رهبری در دیدار جمعی از نخبگان و استعداد های برتر علمی کشور به همت کمیته امام و رهبری و کمیته والفجر واحد جهاد علمی بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (علیه السلام) برگزار شد.

در این جلسه، علی اصغر خندان عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق علیه السلام- به تشریح و تبیین بیانات رهبر معظم انقلاب پیرامون مباحث تولید علم، علم دینی و مسئله محوری در تولید علم به ایراد سخنرانی پرداخت.

وی در ابتدا به اهمیت پیگیری بیانات رهبر معظم انقلاب اشاره کردند و آن را سلوک علمی-ولایی ولایت مدار نامید.

این استاد دانشگاه در ادامه گفت: فهم عمق بیانات رهبر انقلاب دشوار است و ما نباید فکر کنیم که پس از پیگیری متن و ظاهر بیانات ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیاری از پژوهش ­های دانشگاهی اساسا قرار نیست مشکلی را حل کنند

بسیاری از پژوهش ­های دانشگاهی اساسا قرار نیست مشکلی را حل کنند