مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 13:552021-11-28سياسي

ایرانیان مقیم اسپانیا به نایب رییس مجلس چه گفتند؟


نایب رییس مجلس شورای اسلامی و هیات پارلمانی همراه که به منظور شرکت در اجلاس اتحادیه بین المجالس جهانی به مادرید سفر کرده اند با تعدادی از ایرانیان مقیم اسپانیا دیدار و گفت وگویی صمیمانه پیرامون بررسی مشکلات و همچنین ابعاد مختلف فعالیت های اقتصادی و .

- نایب رییس مجلس شورای اسلامی و هیات پارلمانی همراه که به منظور شرکت در اجلاس اتحادیه بین المجالس جهانی به مادرید سفر کرده اند با تعدادی از ایرانیان مقیم اسپانیا دیدار و گفت وگویی صمیمانه پیرامون بررسی مشکلات و همچنین ابعاد مختلف فعالیت های اقتصادی و فرهنگی میان ایران و اس‍پانیا داشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل سفارت ایران در مادرید ، در این دیدار ابتدا تعدادی از ایرانیان مقیم از جمله فعالان حوزه های مختلف تجاری و گردشگری ضمن اشاره به برخی مشکلات از جمله تبادلات بانکی، بسته شدن حساب ایرانیان، مشکلات پیش روی صادر کننده گان برای بازگرداندن ارز به سامانه نیما، قطع پروازهای مستقیم میان ایران و اسپانیا و اخذ گواهینامه های رانندگی، به بیان دیدگاه های خود جهت بهبود هرچه بیشتر ظرفیت ارزشمند هموطنان مقیم خارج از کشور در توسعه مناسبات دو کشور پرداختند.

در ادامه، نایب رییس مجلس، ضمن پاسخگویی به پرسش های آنان، بر آمادگی کامل مجلس و دستگاه های اجرایی ذیربط در ارائه راهکارهای تق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایرانیان مقیم اسپانیا به نایب رییس مجلس چه گفتند؟

ایرانیان مقیم اسپانیا به نایب رییس مجلس چه گفتند؟