مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 13:052021-11-28دانش

دانشگاه ها رویکرد مسئله محور داشته باشند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، فرهاد زیویار در بازدید از دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی لرستان و در نشستی که در محل حوزه ریاست این دانشکده با حضور جمعی از اعضای هیئت علمی، - استاندار لرستان گفت: نقش دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی باید مبتنی بر ارائه راهکارهای علمی و عملیاتی با رویکرد مسئله محوری باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، فرهاد زیویار در بازدید از دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی لرستان و در نشستی که در محل حوزه ریاست این دانشکده با حضور جمعی از اعضای هیئت علمی، برگزار شد از نزدیک، نقطه نظرات و دیدگاه های مختلف اعضای هیئت علمی دانشکده درباره راهکارهای تقویت نقش دانشگاه در رفع مشکلات و چالش های استان را شنید.

وی با اشاره به رویکرد حل المسائلی محققان و پژوهشگران دانشگاهی، عنوان کرد: نقش دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی باید مبتنی بر ارائه راهکارهای علمی و عملیاتی با رویکرد مسئله محوری باشد.

استاندار لرستان از افزایش ارتباط بین دانشگاه لرستان با مجموعه های اقتصادی، تولیدی و اجرایی استان، استقبال و اظهار امیدواری کرد: دانشگاه بتواند نقش اثرگذارتری برای رفع مشکلات استان با ارائه راهکارهای علمی و کاربردی، ایفا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه ها رویکرد مسئله محور داشته باشند

دانشگاه ها رویکرد مسئله محور داشته باشند