مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 12:252021-11-28دانش

مهلت ثبت نام جذب اعضای هیات علمی دانشگاه ها تمدید شد


معاون برنامه ریزی و امور اجرایی مرکز جذب اعضای هیأت علمی وزارت علوم از تمدید دوباره فرصت ثبت نام متقاضیان شرکت در فراخوان جذب هیأت علمی سال 1400 تا روز سه شنبه 9 آذرماه سال جاری خبر داد.

- اعلام کرد: به اطلاع علاقمندان به عضویت هیأت علمی دانشگاه ها می رساند با توجه به احتمال ایجاد اختلال در تهیه مدارک لازم برای ثبت نام و درخواست شمار زیادی از متقاضیان، مهلت ثبت نام فراخوان سال 1400 مجدد تا پایان ساعت اداری روز سه شنبه 9 آذرماه تمدید شد.

وی افزود: با توجه به تکمیل برخی از ظرفیت ها سزاوار است متقاضیانی که تاکنون ثبت نام کرده اند نسبت به ویرایش پروفایل خود و ثبت نهایی اقدام کنند.

معاون برنامه ریزی و امور اجرایی مرکز جذب اعضای هیأت علمی وزارت علوم تاکید کرد: با توجه به اینکه فراخوان به هیچ وجه مجدداً تمدید نخواهد شد از متقاضیان خواست ثبت نام خود را به آخرین ساعت ها موکول نکنند.

فرایند ثبت نام متقاضیان بیست و پنجمین فراخوان جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی مربوط به فراخوان شهریور 1400 که از 17 آبان 1400 شروع شده بود، روز یکشنبه 30 آبان ماه به پایان رسید مرکز جذب وزارت علوم این زمان را یک بار تا پایان وقت اداری شنبه 6 آذر ماه و بار دیگر تا روز سه شنبه 9 آذر ماه 1400 تمدید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ثبت نام جذب اعضای هیات علمی دانشگاه ها تمدید شد

مهلت ثبت نام جذب اعضای هیات علمی دانشگاه ها تمدید شد