مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 12:252021-11-28پزشكي

واکسیناسیون ایران در صدر توجه جهانیان/ تزریق 100 میلیون دُز واکسن در 100 روز


در حالی که در دولت قبلی تعداد واکسن تزریق شده در کشور تا مردادماه به 18.

5 میلیون دز رسیده بود؛ با روی کارآمدن دولت سیزدهم و تلاش چشمگیر آن در تامین واکسن مورد نیاز، - گروه سلامت خبرگزاری فارس:کرونا حالا نوزاد ناخلفی است که حدود دو سال سن دارد؛ دنیا را با خود درگیر ساخته و هرروز جان تعداد زیادی از مردم جهان را گرفته و عده زیادی را روانه بیمارستانها و مراکز درمانی می کند؛ ویروس مهلک و خطرناکی که هر روز با شکل و شمایل دگر گون شده خودنمایی می کند و دلهره و اضطراب ناشی از ترس از ابتلا به آن، همچون شبه خوفناکی ساکنان این کره خاکی را تعقیب می کند.

در مسیر مقابله با این ویروس مرموز قاطبه متخصصان و صاحب نظران پزشکی بر نقش بسیار موثر تزریق واکسن و واکسیناسیون عمومی تاکید و تصریح دارند و موضوع واکسیناسیون عمومی همواره مورد توجه مسؤولان بلند پایه کشورها به خصوص ایران قرار گرفته است.

 در این میان، در دولت گذشته به دلائل مختلف واکسیناسیون عمومی از سرعت قابل قبول و موثری برخوردار نبود و کم توجهی در مسیر تامین واکسن و اقدامتا عملیاتی لازم در تسریع واکسیناسیون مورد انتقاد مردم قرار گرفت.

با روی کارآمدن دولت سیزدهم، آیت الله رییسی، رییس جمهور بر اهمیت تسریع و تسهیل واکسیناسیون عمومی علیه واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون ایران در صدر توجه جهانیان/ تزریق 100 میلیون دُز واکسن در 100 روز

واکسیناسیون ایران در صدر توجه جهانیان/ تزریق 100 میلیون دُز واکسن در 100 روز