مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 04:252021-11-28سياسي

استفاده از ظرفیت جوانان نخبه در اداره استان/رشد اقتصادی هدف بودجه 1401 است


استاندار قزوین در دیدار با جمعی از جوانان، به استفاده از ظرفیت جوانان نخبه قزوین در اداره امور استان و توجه به بیانیه گام دوم انقلاب خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین در نشست صمیمی با جمعی از جوانان نخبه استان عنوان کرد: در آغازین روزهای خدمت خود در استان قزوین، همنشینی با جوانان پرنشاط را به فال نیک می گیرم و معتقدم ظرفیت قابل توجهی در جامعه جوان استان در کنار مسئولان قرار دارد، ما می توانیم از این معدن غنی استفاده نماییم و قطعاً از ناحیه مدیریت اجرایی استان این زمینه فراهم خواهد شد و به بیانیه گام دوم انقلاب توجه جدی خواهیم داشت.

استاندار قزوین در ادامه افزود: ما در دولت خود را موظف به شنیدن، مشورت گرفتن، تحلیل خواستن و تصمیم گرفتن از سوی جوانان دلسوز استان می دانیم و در ادامه مسئولیت خود در استان دیدارها و جلسات مداوم و منظم برگزار خواهیم کرد.

اعلایی تصریح کرد: دولت یکی از فرامین مقام معظم رهبری را که اصلاح قانون بودجه است، در پیش گرفته و در حال حاضر، 12 هزار ردیف بودجه دستگاهی و 9 هزار ردیف بودجه ای برنامه و بودجه در کشور وجود دارد که مستلزم بازنگری اساسی است.

وی در ادامه گفت: دولت در سال 1401 در قانون بودجه رشد اقتصادی را مورد هدف قرار داده است، توجه عمیق و بومی به مسائل در کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت جوانان نخبه در اداره استان/رشد اقتصادی هدف بودجه 1401 است

استفاده از ظرفیت جوانان نخبه در اداره استان/رشد اقتصادی هدف بودجه 1401 است