مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 01:002021-11-27سياسي

سند «تحول بنیادین» آموزش و پرورش اجرایی شود


دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس در دیدار با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت: نظام نامه اجرایی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که رهبر معظم انقلاب بر آن تأکید دارند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، حجت الاسلام دکتر حسین جلالی امروز شنبه 6 آذر در جلسه با دکتر نوری وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش اظهار کرد: اکثر مردم به نحوی با آموزش و پرورش در ارتباط هستند و حوزه تعلیم و تربیت جمعیت زیادی را پوشش می دهد.

دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه رویکرد تربیتی و پرورشی در آموزش و پرورش به رویکرد اقتصادی تغییر پیدا کرده و عشق جای خودش را به شغل داده و معلم به این جایگاه به عنوان شغل بیشتر از عشق نگاه می کند، افزود: البته مسائل اقتصادی از الزامات است، اما نباید نگاه صرف اقتصادی و فقط یک شغل که از آن درآمد کسب کرد، به معلمی داشت، بلکه نگاه تربیتی، پرورشی و مربی محوری اولویت کار معلمان باشد.

حجت الاسلام جلالی بر رعایت ملاک ها و معیار های گزینش معلمان تأکید کرد و افزود: رعایت شئونات اسلامی از سوی معلمان در خارج از مدرسه باید مدنظر باشد و معلم خود را به عنوان الگوی جامعه بداند.

نماینده مردم رفسنجان و انار بیان کرد: در گذشته یک معلم برای آموزش یک دانش آموز در دورترین روستا ها حاضر می شد، امروز علی رغم وجود مدارس و امکانات، نبود معلم را بهانه می کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند «تحول بنیادین» آموزش و پرورش اجرایی شود

سند «تحول بنیادین» آموزش و پرورش اجرایی شود