مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 22:302021-11-27اقتصادي

اقدامات اولیه بازگشایی خیابان قیام بجنورد شروع شد


بازگشایی انتهای خیابان قیام از سوی کمیسیون های مربوطه شورای شهر در حالِ بررسی است و اگر دستگاه های دولتی بدهی خود به شهرداری را پرداخت کنند می توان هرچه زودتر اقدامات مربوط به بازگشایی را آغاز کنیم.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس شورای اسلامی شهر بجنورد گفت: بازگشایی انتهای خیابان قیام از سوی کمیسیون های مربوطه شورای شهر در حالِ بررسی است و اگر دستگاه های دولتی بدهی خود به شهرداری را پرداخت کنند می توان هرچه زودتر اقدامات مربوط به بازگشایی را آغاز کنیم.

جمشید عین بیگی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه درآمدهای شهرداری برای بازگشایی انتهای خیابان قیام کافی نیست، اظهار کرد: بازگشایی انتهای خیابان قیام بیش از 400 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که اگر بدهی 230 میلیارد تومانی دستگاه ها به شهرداری پرداخت شود می توان هرچه سریع تر بازگشایی انتهای خیابان قیام را اجرایی کرد.

وی با تأکید براینکه در حالِ حاضر جلسات کارشناسی بازگشایی خیابان قیام در شورای شهر برگزار می شود، افزود: مرحله اول برای بازگشایی، قیمت گذاری املاکی است که باید خریداری شود.

وی با اشاره به اینکه پس از قیمت گذاری املاک به سرعت توافق با صاحبان ملک را آغاز می کنیم، اضافه کرد: اگر اعتبارات مناسب در اختیار شهرداری قرار بگیرد بازگشایی انتهای خیابان قیام تا پایان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات اولیه بازگشایی خیابان قیام بجنورد شروع شد

اقدامات اولیه بازگشایی خیابان قیام بجنورد شروع شد