مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 20:552021-11-27اقتصادي

مسئولیت برگزاری نمایشگاه مبلمان در اراک را می پذیرم


مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی گفت: با توجه به اینکه دو سال است که هیچ نمایشگاهی در اراک برگزار نشده است، مسئولیت برگزاری نمایشگاه مبلمان را می پذیرم.

- اسلامی روز گذشته ششم آذرماه 1400 در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان مرکزی، اظهار کرد: ما به عنوان شرکت نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی یکی از بنیان های اقتصادی استان هستیم که طی دوسال اخیر هیچ نمایشگاهی برگزار نکرده ایم و هزینه های خود را از طریق فروش زمین تامین می کنیم و اجازه بروز هیچ اعتراضی را ندادیم.

وی تصریح کرد: همه نمایشگاه های مدرن در تمامی استان ها برگزار شده است و در واقع سازمان توسعه تجارت این نمایشگاه ها را تعیین می کند و حتی سازمان طی مکاتبه ای اعلام کرده است که چرا استان مرکزی در برگزاری نمایشگاه کم کاری دارد که رونوشت آن به استاندار مرکزی هم ارائه شده است.

اسلامی با بیان اینکه هنوز تکلیف خود را در برگزاری نمایشگاه نمی دانیم، افزود: اگر دانشگاه خواهان تعطیلی نمایشگاه است ایرادی ندارد تعطیل می کنیم، اما سوال اینجاست که آیا در همین لحظه، جایی در کشور تعطیل است که به دنبال برگزار نشدن این نمایشگاه هستند عرض هر لاین نمایشگاه از بازار تاریخی اراک بیشتر است، سالن ها تهویه مناسب دارد و حتی غرفه ها بدون کارت واکسیناسیون ارائه نشده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولیت برگزاری نمایشگاه مبلمان در اراک را می پذیرم

مسئولیت برگزاری نمایشگاه مبلمان در اراک را می پذیرم