مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 20:252021-11-27سياسي

امروز چه روزی است؟!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان در یادداشتی تحت عنوان امروز چه روزی است؟! نوشت:1- دو روز بعد از مذاکرات هسته ای ایران و 1+5 که در بغداد برگزار شده بود، - شریعتمداری با بیان اینکه روز دوشنبه مذاکرات متوقف شده وین درحالی از سر گرفته می شود که روزهای هفتم و هشتم آذرماه به ترتیب با سالگرد ترور و شهادت دو تن از دانشمندان بزرگ هسته ای کشورمان، شهید مجید شهریاری و شهید محسن فخری زاده همزمان است، نوشت: تیم هسته ای کشورمان نباید فراموش کند که با چه گرگ های درنده ای رو به روست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان در یادداشتی تحت عنوان امروز چه روزی است؟! نوشت:1- دو روز بعد از مذاکرات هسته ای ایران و 1+5 که در بغداد برگزار شده بود، یادداشتی به همان مناسبت در کیهان داشتیم که بخشی از آن وصف الحال است.

در مطلع آن یادداشت آورده بودیم؛ خانم ها و آقایان! می دانید امروز چه روزی است ؟این پرسشی بود که دکتر جلیلی مسئول تیم هسته ای کشورمان در آغاز یکی از نشست های کاری اجلاس بغداد از نمایندگان 1+5 پرسید.

سؤال غیرمنتظره بود و اعضا و نمایندگان تیم های مذاکره کننده 1+5 که نمی دانستند این سؤال چه ربطی به موضوع مذاکرات دارد، با تعجب پاسخ دادند امروز چهار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز چه روزی است؟!

امروز چه روزی است؟!