مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 19:352021-11-27اقتصادي

حمایت از طرح های اقتصادی در اولویت قرار گیرد


استاندار لرستان در بازدید از برخی پروژه های اقتصادی خرم آباد بر لزوم حمایت از آنها تأکید کرد.

- دکتر فرهاد زیویار با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی، مدیرکل حوزه ریاست و مدیرکل دفتر سرمایه گذاری استانداری از آخرین وضعیت برخی پروژه های اقتصادی خرم آباد بازدید کرد.

استاندار لرستان در این خصوص گفت: در ادامه ی بازدیدها از وضعیت پروژه های استان، امروز از آخرین وضعیت دانشکده کشاورزی و تأسیسات وابسته به آن، کارخانه یخچال سازی و محل احداث پروژه کارخانه سیمان خرم آباد بازدید میدانی به عمل آمد.

زیویار اظهار کرد: در این بازدید، موضوع بررسی و شناخت میدانی از نوع فعالیت و ظرفیت های موجود در این پروژه ها مدنظر بود تا با جمع بندی مشکلات و موانع آنها، بتوان در ردیف پروژه های اولویت دار به هیئت اقتصادی همراه رییس جمهور، جهت رفع مشکلات معرفی کرد.

وی تصریح کرد: طرح های اقتصادی راکد و نیمه فعال استان که دارای توجیه اقتصادی هستند با هدف حمایت و بازگشت به چرخه تولید، در سفر آتی رییس جمهور و هیئت همراه به لرستان مطرح و پیگیری خواهند شد.

استاندار لرستان ادامه داد: در استان ظرفیت های اقتصادی مهمی وجود دارد که به دلایل مختلف از چرخه تولید بازمانده اند و در صورت حمایت از آنها زمینه رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال در استان به خوبی فراهم می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از طرح های اقتصادی در اولویت قرار گیرد

حمایت از طرح های اقتصادی در اولویت قرار گیرد