مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 18:252021-11-27دانش

افزایش 20 درصدی جذب دانشجو در دانشگاه آزاد


رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی گفت: با وجود کاهش دانشجو در واحدهای دانشگاهی امسال جذب دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی تبریز 20 درصد افزایش یافته است و هم اکنون 21 هزار دانشجو در واحد تبریز مشغول به تحصیل هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بناب، عزیز جوانپور در آیین تکریم و معارفه رؤسای سابق و جدید در جامعه ایفا کند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی سپس از تعریف مأموریت های ویژه برای هریک از واحدهای دانشگاهی در استان خبرداد و گفت: هم اکنون در حال تدوین این برنامه و مأموریت هستیم هر چند که در کنار آن دنبال آموزش و پژوهش در دانشگاه هستیم.

جوان پور خاطرنشان کرد: با وجود کاهش دانشجو در واحدهای دانشگاهی امسال جذب دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی تبریز 20 درصد افزایش یافته است و هم اکنون 21 هزار دانشجو در واحد تبریز مشغول به تحصیل هستند.

وی اظهار امیدواری کرد که همانطوری که مسئولیان شهرستان در راه اندازی این واحد دانشگاهی به دانشگاه کمک کردند، این حمایت ها در شرایط فعلی نیز استمرار یابد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پتانسیل و ظرفیت بالای دانشگاه آزاد اسلامی اذعان کرد: واحد بناب قطب مدیریت در منطقه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 20 درصدی جذب دانشجو در دانشگاه آزاد

افزایش 20 درصدی جذب دانشجو در دانشگاه آزاد