مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 16:452021-11-27سياسي

تمام تلاش برای پیشرفت شهری قلعه رییسی انجام خواهم داد


تمام تلاش برای پیشرفت شهری قلعه رییسی انجام خواهم داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چاروسا، با حضور جمعی از مسئولان شهرستان از جمله فرماندار شهرستان کهگیلویه و مسئول شوراها فرمانداری کهگیلویه و مسئولان محلی بخش چاروسا مراسم تودیع و معارفه شهرداران سابق و جدید شهر قلعه رییسی انجام گرفت.

بعد از انتخاب شهردار جدید شهر قلعه رییسی از سوی شوراهای اسلامی شهر و معرفی شهردار سرپرست برای شهرداری در مدت کوتاه بالاخره استاندار استان حکم شهردار جدید را صادر و با حواشی که در روزهای گذشته که در پی داشته مراسم تودیع و معارفه برگزار و کار شهردار جدید به صورت رسمی شروع شده است.

حجت الاسلام صادق انصاری پور در این نشست با بیان اینکه خود را مدیون خون پاک شهدا و خانواده آنها می دانیم عنوان کرد: باید افتخار کنیم که روی سفره انقلاب، نظام و جمهوری اسلامی هستیم و مدال پرافتخار اسلام و دین را به هر کسی نمی دهند اما به شما در این انقلاب عطاء کردند و مهمتر از همه اسلام و انقلابی ماندن است و مردم چاروسا از مردمی بزرگ و صایل هستند و حق چاروساست که بهترین انسان ها در این منطقه برای این مردم بزرگ خدمت کنند.

انصاری پور خطاب به اعضای شورای شهر و شهردار دوره ششم گفت: درد مردم قلعه رییسی را شناسایی کنید و آن درد را درمان کنید، دردها را شناسایی کنید اما در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام تلاش برای پیشرفت شهری قلعه رییسی انجام خواهم داد

تمام تلاش برای پیشرفت شهری قلعه رییسی انجام خواهم داد