مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 16:102021-11-27سياسي

انتقاد از برخی انتصابات در استان همدان


بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا در بیانیه ای از برخی انتصابات در همدان انتقاد و بر انتصاب چهره های مبتنی بر گفتمان انقلاب اسلامی تاکید کرد.

- به گزارش، بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا در بیانیه ای نسبت به انتخاب مدیران ارشد استانداری و سایر مدیران ارشد استان همدان توسط استاندار واکنش نشان داد.

در این بیانیه آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم ای مردم همانا سزاوارترین مردم به این امر (خلافت و زمامداری) کسی است که تواناترین آنها بر اجرای امور و داناترین به فرمان خداوند در فهم مسائل باشد.

حضرت امیر المومنین علی (علیه السلام) نهج البلاغه، خطبه 172 برادر گرامی جناب آقای دکتر قاسمی فرزاد استاندار گرامی استان همدان سلام علیکم از خداوند متعال برای جنابعالی توفیق روزافزون در جهت خدمت به مردم و انقلاب مسئلت داریم.

بنابر سخنان گوهربار مقام معظم رهبری سه شاخصه امر مردمی، امر انقلابی و امر جهادی به عنوان بایدها و نبایدهای مدیریت قوی و انقلابی شناخته می شوند.

در مدیریت انقلابی طراحی پاسخ به مسئله های گوناگون بر اساس نیروی مردمی انجام می شود.

شاید ایضاح نظری مراد از امر مردمی ، به دلیل تراکم بی توجهی های تئوریک در این باره، دشوار یا غیرممکن باشد اما تجربه متفاوت وقوع امر مردمی در صدر انقلاب و در چارچوب مدنیت انقلابی نهادهایی مانند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از برخی انتصابات در استان همدان

انتقاد از برخی انتصابات در استان همدان