مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 16:052021-11-27سياسي

تاکید رییس سازمان ثبت اسناد بر هوشمندسازی کامل فرآیند های ازدواج و طلاق


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حسن بابایی، رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور امروز 6 آذرماه در نشست با روسای کانون سردفاتران ازدواج و طلاق سراسر کشور، - رییس سازمان ثبت اسناد و املاک بازرسی میدانی از دفاتر ازدواج و طلاق را امری مهم دانست بر هوشمند سازی کامل فرآیند های ازدواج و طلاق و اصلاح سامانه تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حسن بابایی، رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور امروز 6 آذرماه در نشست با روسای کانون سردفاتران ازدواج و طلاق سراسر کشور، از پیگیری اصلاح نظام نامه دفتر ثبت ازدو اج و طلاق خبر داد.

وی با اشاره به مشکلات موجود در نظام نامه دفتر ثبت ازدو اج و طلاق تصریح کرد: پیشنهاد اصلاح نظام نامه و نقطه نظراتی که از سوی کانون سران دفاتر ازدواج و طلاق اعلام شده، مدنظر قرار گرفته شده است که در صورت تایید رییس قوه قضاییه ابلاغ می گردد.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با تاکید بر لزوم برنامه ریزی برای کاهش طلاق و افزایش ازدواج، به تشکیل کمیته های پژوهش و برون سپاری اشاره و تصریح کرد: باید بعضی از امورات را به دفاتر واگذار کرد.

وی همچنین بازرسی میدانی دفاتر ازدواج و طلاق را امری مهم دانست بر هوشمند سازی کامل فرآیند های ازدواج و طلاق و اصلاح سامانه تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید رییس سازمان ثبت اسناد بر هوشمندسازی کامل فرآیند های ازدواج و طلاق

تاکید رییس سازمان ثبت اسناد بر هوشمندسازی کامل فرآیند های ازدواج و طلاق