مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 15:152021-11-27اقتصادي

آرمان تأمین اجتماعی ایجاد عدالت در جامعه است


مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: آرمان تأمین اجتماعی، ایجاد امنیت و آرامش و عدالت در جامعه است و ذی نفعان اصلی ایجاد این آرامش، جامعه کارگری و کارفرمایی و اعضای این صندوق هستند.

- ، میرهاشم موسوی در جلسه ای با استاندار استان مرکزی اظهار داشت: با یک نگاه راهبردی به صندوق داری در تأمین اجتماعی باید شرایطی را فراهم کرد که محیط را برای رشد و توسعه رقم زد و آرامش را برای آیندگان به ارمغان آورد.

برای تحقق این امر نیاز است به جامعه کارگری توجه ویژه ای شود.

موسوی با اشاره به فضای جنگ همه جانبه اقتصادی و تحریم ها گفت: در مقابل با وجود ظرفیت و پتانسیل های مهم موجود در کشور می توان در مسیر رونق تولید قدم برداشت.

ظرفیت درونی کشور متکی به سرمایه انسانی است و از این رو هرچه بتوان دغدغه سرمایه انسانی و نیروی کار را به حداقل رساند می توان افقی روشن را برای آینده ترسیم و در راستای توسعه اقتصادی در بخش های مختلف قدم برداشت.

وی ادامه داد: ارزش پول ملی و اقتصاد وابسته به کار است از این رو هرچه به سمت اصلاح و بهبود شرایط کار و حمایت از نیروی انسانی حرکت کنیم، زمینه ارزش ملی تقویت می شود.

مهمترین موضوع که باید به آن توجه شود این است که با گره گشایی و حل مسائل کوچک پیش روی تولید می توان موانع بزرگ را رفع کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرمان تأمین اجتماعی ایجاد عدالت در جامعه است

آرمان تأمین اجتماعی ایجاد عدالت در جامعه است