مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 14:402021-11-27اقتصادي

لزوم افزایش سهم جامعه در جایگاه رسانه


معاون فرهنگی و رسانه ای فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با تاکید بر لزوم افزایش سهم مردم در فرهنگ و رسانه، گفت: ارتباط بیشتر مردم و دولت در بهبود تصمیم سازی های این حوزه نقش بسزایی دارد.

- احمد گلچین در گفتگو با ساختار فرهنگی و رسانه ای کشور نیاز به یک تغییر تحول جدی و انقلابی اما هدفمند دارد.

وی با اشاره به اینکه سیاست گذاری فرهنگی برای همه کشورها ضروری است، خاطرنشان کرد: برای اینکه کشورها رشد و توسعه پیدا کنند و ماندگاری داشته باشند باید مقوله سیاست گذاری فرهنگی را در اولویت خودشان قرار دهند.

گلچین ادامه داد: در کشور ما حوزه های فرهنگی اگر چه نسبت به باقی کشورها در کلیات یکی است اما به دلیل اینکه کشور ما فرهنگ ایرانی و اسلامی را در خود دارد باید مطابق با این سیاست برنامه های فرهنگی و رسانه ای را تعریف کنیم.

معاون فرهنگی و رسانه ای فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان افزود: فرهنگ ایرانی و اسلامی به مسائلی مانند دین، خانواده، میراث فرهنگی، تاریخ، ادبیات، هنر، کتاب و مطبوعات توجه ویژه ای شده است که در سایر کشورها شاید به اینگونه نباشد.

وی گفت: این تفاوت با سایر کشورها باید در سیاست گذاری های ما مدنظر قرار گیرد و از آنجایی که در همه نظام ها و سازمان ها نیاز به تغییر داریم حوزه فرهنگ و رسانه نیز نیاز به تغییر در مسیر روبه جلو دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم افزایش سهم جامعه در جایگاه رسانه

لزوم افزایش سهم جامعه در جایگاه رسانه