مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 14:102021-11-27اقتصادي

افتتاح نخستین صرافی در خراسان شمالی/ فعالیت تجار سهل تر شد


استاندار خراسان شمالی از افتتاح نخستین صرافی در استان خبر داد و گفت: نبود صرافی یک معضل برای تجار و بازرگانان به شمار می رفت.

- ، محمد علی شجاعی عصر شنبه در مراسم افتتاح نخستین صرافی خراسان شمالی اظهار کرد: با افتتاح این صرافی گام های بزرگی در حوزه پیشرفت اقتصادی حاصل خواهد شد.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: نبود صرافی در استان یک نداشته تلقی نمی شد بلکه معضل بزرگی برای تجار، بازرگانان و مردم به شمار می رفت.

وی با تاکید بر اینکه پیگیری های بسیاری برای اخذ مجوز تأسیس صرافی در استان انجام شده، افزود: برای پیشرفت یک استان و رغبت سرمایه گذاران داخلی و خارجی وجود صرافی یک ضرورت محسوب می شود که با نامه نگاری و پیگیری های بسیاری این مهم تحقق یافت.

شجاعی با بیان اینکه بیش از 4 هزار تقاضا برای تأسیس صرافی در نوبت انتظار تأیید بانک مرکزی بودند، تصریح کرد: با پیگیری های بسیار از مجمع عمومی بانک مرکزی مجوز لازم اخذ شد تا خراسان شمالی خارج از نوبت و با معرفی استانداری از وجود صرافی بهره مند شود.

استاندار خراسان شمالی بیان داشت: با افتتاح این صرافی دیگر مردم و تجار جهت انجام عملیات ارزی به سایر استان ها مراجعه نخواهند داشت.

محمد بدری، مدیر کل دفتر امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی نیز در این جریان گفت: حدود 600 صرافی در کشور وجود دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح نخستین صرافی در خراسان شمالی/ فعالیت تجار سهل تر شد

افتتاح نخستین صرافی در خراسان شمالی/ فعالیت تجار سهل تر شد