مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 13:452021-11-27سياسي

300 میلیارد تومان کمک مردمی برای حمایت از نیازمندان جمع آوری شد


مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی از جمع آوری 300 میلیارد تومان کمک خیران سراسر کشور توسط خادمیاران و هزینه کرد آن در راه کمک به نیازمندان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس به نقل از آستان نیوز، محمدحسین استاد آقا ، در مراسم تکریم و معارفه دبیر کانون های خدمت آستان قدس رضوی در استان تهران تصریح کرد: در سال جاری با تلاش 115 هزار خادمیار و به همت خیران و نیک اندیشان در سراسر کشور، با وجود شرایط سخت اقتصادی و محدودیت های مالی، حدود 300 میلیارد تومان کمک مالی برای نیازمندان جمع آوری شده است.

وی باور مردم به امام رضا (ع) و اعتماد آن ها به خادمان حضرت در آستان قدس رضوی را دو عامل اطمینان بخش برای مشارکت در کارهای خیر برشمرد و گفت: مردم ما کمک های خود را بر اساس محبت به امام رضا (ع) و به هر میزانی که در توان دارند، تقدیم می کنند و ما نیز تلاش می کنیم واسطه خیر باشیم و کمک های آن ها را به دست نیازمندان واقعی برسانیم.

استادآقا توجه به اشتغال جوانان را از جمله اولویت های کشور برشمرد و افزود: ما خادمان امام رضا(ع) در آستان قدس رضوی نیز باید رفع مشکلات معیشتی، درمانی و تحصیلی را در اولویت فعالیت های خود قرار دهیم و در کنار آن، برای ارتقاء سطح معرفتی جامعه تلاش کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

300 میلیارد تومان کمک مردمی برای حمایت از نیازمندان جمع آوری شد

300 میلیارد تومان کمک مردمی برای حمایت از نیازمندان جمع آوری شد