مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 13:302021-11-27سياسي

لزوم ایجاد قرارگاه فرهنگی در شمالغرب/صادرکننده فرهنگ اسلامی باشیم


مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: ایجاد قرارگاه فرهنگی همانند قرارگاه های نظامی در شمالغرب می تواند نقش مهمی در ترویج و تبلیغ فرهنگ اسلامی داشته باشد.

- ، حجت الاسلام منصور امامی بعد از ظهر شنبه در نشست هم اندیشی فرهنگی تبلیغی مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی با اشاره به اینکه استان های شمالغرب از امنیت پایدار برخوردار هستند، اظهارکرد: خدا را شاکریم که ارومیه به عنوان پایگاه نیروی های مسلح در شمال غرب کشور بوده است و نتایج آن را امروز در قالب امنیت پایدار در سرتاسر استان می بینیم.

وی با بیان اینکه امروز در حوزه های فرهنگی وضعیت مطلوبی نداریم، تصریح کرد: امروز ارومیه نیز باید همانند قرارگاه های نظامی، قرارگاه فرهنگی شمال غرب کشور باشد، چرا حوزه فرهنگی در استان آذربایجان غربی مشکلات زیادی دارد.

امامی تأکید کرد: ما باید این ظرفیت و توانایی را داشته باشیم که صادر کننده فرهنگ انقلاب اسلامی به سایر کشورها باشیم لذا امروز می بینیم که استان آذربایجان غربی دروازه واردات فرهنگ غربی به کشورمان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: ما باید به یکی از مراکز بزرگ تبلیغ دین و فرهنگ اسلامی تبدیل بشویم، این هم می طلبد تا جایی که می توانیم تلاش و کوشش کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ایجاد قرارگاه فرهنگی در شمالغرب/صادرکننده فرهنگ اسلامی باشیم

لزوم ایجاد قرارگاه فرهنگی در شمالغرب/صادرکننده فرهنگ اسلامی باشیم