مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 12:452021-11-27بين الملل

افزایش بی سابقه شهرک سازی صهیونیست ها در قدس اشغالی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، دفتر ملی دفاع از سرزمین و مقاومت در برابر شهرک سازی وابسته به سازمان آزادی بخش فلسطین (ساف) در گزارشی اعلام کرد که قدس اشغالی با هجمه بی سابقه شهرک سازی، - سازمان آزادی بخش فلسطین (ساف) در گزارشی از افزایش بی سابقه شهرک سازی رژیم صهیونیستی در شهر قدس اشغالی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، دفتر ملی دفاع از سرزمین و مقاومت در برابر شهرک سازی وابسته به سازمان آزادی بخش فلسطین (ساف) در گزارشی اعلام کرد که قدس اشغالی با هجمه بی سابقه شهرک سازی، مصادره اراضی و یهودی سازی مواجه است.

در این گزارش آمده است که طرح شهرک سازی اسراییل بر قدس اشغالی متمرکز است و هدف از آن نیز جداسازی این شهر از محیط فلسطینی و تغییر چهره تاریخی، قانونی و جمعیتی این شهر است.

به نوشته روزنامه القدس العربی ، در این گزارش آمده است که هدف از توسعه شهرک سازی اسراییل در قدس اشغالی، خارج کردن این شهر از هر گونه مذاکرات آتی به عنوان پایتخت دولت فلسطین و پایان دادن به هر گونه طرح و ایده برای باقی ماندن فرودگاه بین المللی قدس است.

در این گزارش به موافقت اولیه کابینه رژیم صهیونیستی با طرح احداث یک محله صهیونیست نشین مشتمل بر هزاران واحد صهیونیست نشین جدید در اراضی متعلق به فرودگاه قلندیا (شمال قدس) اشاره کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش بی سابقه شهرک سازی صهیونیست ها در قدس اشغالی

افزایش بی سابقه شهرک سازی صهیونیست ها در قدس اشغالی