مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 12:202021-11-27اقتصادي

رشد 11.3 درصدی مصرف برق در استان همدان


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از رشد 8.

9 درصدی مصرف برق طی سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته در استان همدان خبر داد و گفت: با در نظر گرفتن خاموشی های اعمال شده ناشی از کمبود نیرو، - این میزان به 11.

3 درصد خواهد رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، شیرزاد جمشیدی با توجه به ضرورت مصرف بهینه انرژی در زمستان سال جاری و تابستان 1401، اظهار کرد: برنامه ریزی و سیاست گذاری درست از سوی مسئولین و نهادهای مرتبط در این زمینه امری مهم و لازم الاجرا است.

وی افزود: در این راستا شرکت توزیع برق استان همدان با در نظر گرفتن اقدامات انجام شده و استفاده از تجارب قبل، نقاط قوت را تقویت کرده و برای رفع موانع و اصلاح نقاط قابل بهبود، با حداکثر توان اقدام می کند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با بیان اینکه یکی از برنامه های وزارت نیرو نصب کنتورهای هوشمند با اولویت مشترکین پرمصرف است، گفت: این امر می تواند مقدمات لازم را برای تحقق رویت پذیری میزان بار و کنترل اثربخش آن فراهم کند چراکه این کنتورها قابلیت پایش میزان مصرف را به صورت لحظه ای و همچنین قطع برق مشترکانی که میزان مصرف آنها بیش از حد مجاز است، دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 11.3 درصدی مصرف برق در استان همدان

رشد 11.3 درصدی مصرف برق در استان همدان