مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 12:152021-11-27اقتصادي

قانون جهش تولید مسکن نادیده گرفته شد/دستگاه های دولتی زمین نمی دهند


بنا بر اظهارات یک مبنع آگاه در سازمان ملی زمین و مسکن، در حال حاضر با گذشت نزدیک به 6 روز از مهلت قانونی دستگاه های دولتی و نیمه دولتی، میزان زمین های واگذار شده به وزارت راه و شهرسازی نزدیک به صفر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، کلیه وزارتخانه ها، مؤسسات و دستگاه های دولتی و همچنین شرکتهایی که صددرصد سرمایه و سهام آنها متعلق به دولت است، به استناد ماده 10 قانون اقدام کنند.

بر این اساس، قانون جهش تولید مسکن در تاریخ یک مهرماه سال 1400 توسط رییس جمهور ابلاغ شده و نهادهای دولتی تا 1 آذرماه زمان دارند، نسبت واگذاری اراضی بدون استفاده خود به وزارت راه و شهرسازی اقدام کنند.

*دستگاه های دولتی و نیمه دولتی به وزارت راه زمین ندادند بنا بر اظهارات یک منبع آگاه در سازمان ملی زمین و مسکن، در حال حاضر با گذشت نزدیک به 6 روز از مهلت قانونی دستگاه های دولتی و نیمه دولتی، میزان زمین های واگذار شده به وزارت راه و شهرسازی نزدیک به صفر است.

با توجه به ترک فعل صورت گرفته توسط دستگاه های موضوع این قانون، بنابر تبصره 1 ماده 10 قانون مذکور، چنانچه دستگاه های موضوع این ماده ظرف 2 ماه از تاریخ درخواست وزارت راه و شهرسازی نسبت به واگذاری و تحویل زمین و تسلیم اسناد و مدارک آن اقدام نکنند، ادارات ثبت اسناد و املاک موظفند به درخواست وزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون جهش تولید مسکن نادیده گرفته شد/دستگاه های دولتی زمین نمی دهند

قانون جهش تولید مسکن نادیده گرفته شد/دستگاه های دولتی زمین نمی دهند