مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 11:402021-11-27سياسي

دیدار اعضای کنگره 3000 شهید ایلام با مقام معظم رهبری 11 آذر برگزار خواهد شد


فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع)استان ایلام از پخش مراسم دیدار اعضای کنگره 3000 شهید استان ایلام با مقام رهبری در 11 آذر از سیمای ملی خبر داد.

- ایسنا/ایلام فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع)استان ایلام از پخش مراسم دیدار اعضای کنگره 3000 شهید استان ایلام با مقام رهبری در 11 آذر از سیمای ملی خبر داد.

سردار جمال شاکرمی در اجلاسیه شهدای دانشجو کنگره ملی سه هزار شهید استان ایلام در دانشگاه ایلام، با قدردانی از دست اندرکاران برگزاری این مراسم، از جمله بسیج دانشجویی و مدیریت دانشگاه های استان، اظهار کرد: شهید علاوه بر بهره مندی از این نام که از نام های خداوند است، دارای حیات واقعی است و با برخورداری از حیات جاودانه در جهان هستی تاثیرگذار است.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری کنگره ملی سه هزار شهید استان در واقع ایجاد فضای شهید و شهادت در سطح جامعه و آشنایی هر چه بیشتر نسل جوان با فرهنگ ناب شهادت است، افزود: دانشجویان در تاریخ انقلاب اسلامی همواره قشری بیدار کننده و آگاهی بخش بوده اند و شهدا نیز با ایثار و شهادت خود و با آگاهی کامل در برابر دشمنان ایستادند و به مقام شهادت نائل شدند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت هفته بسیج و تقارن آن با برگزاری کنگره ملی سه هزار شهید استان، یادآور شد: وجود بسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار اعضای کنگره 3000 شهید ایلام با مقام معظم رهبری 11 آذر برگزار خواهد شد

دیدار اعضای کنگره 3000 شهید ایلام با مقام معظم رهبری 11 آذر برگزار خواهد شد