مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 11:402021-11-27پزشكي

کاهش 20 درصدی بستری های کرونا در کرمان


رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان از کاهش حداقل 20 درصدی بیماران بستری در استان خبر داد و در ادامه خطاب به مردم گفت: پروتکل ها تا زمان قطع کامل زنجیره باید رعایت شود و برای تزریق واکسن مردد نباشید.

- حمیدرضا رشیدی نژاد عصر امروز 6 آذر ماه در ستاد استانی مقابله با کرونای استان کرمان از روند کاهشی تعداد بیماران در سراسر استان خبر داد و گفت: وضعیت استان به مراتب بهتر از هفته های قبل شده و آثار آن را در رنگبندی و تعداد بیماران بستری مشاهده می کنیم.

وی از کاهش حداقل 20 درصدی بیماران بستری در استان خبر داد و اظهار کرد: در بازدیدی که امروز با حضور استاندار کرمان از مرکز آموزشی درمانی افضلی پور داشتیم، اشغال تخت های بخش های ویژه کرونایی کم شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به سویه جدید ویروس کرونا و بیش از 30 جهش در آن گفت: سرعت واگیری این نوع ویروس به مراتب بسیار بالاتر است، اما طبق گزارش های ارائه شده واکسیناسیون قطعا در شدت و درگیری بیماری موثر خواهد بود.

وی بر لزوم واکسیناسیون همه گروه های هدف تاکید و در ادامه خطاب به مردم گفت: پروتکل ها تا زمان قطع کامل زنجیره باید رعایت شود و برای تزریق واکسن مردد نباشید.

رشیدی نژاد در ادامه سخنانش اظهار کرد: برای مسافران خارجی در فرودگاه کرمان آمادگی انجام تست و جلوگیری از شیوع احتما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 20 درصدی بستری های کرونا در کرمان

کاهش 20 درصدی بستری های کرونا در کرمان