مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 11:352021-11-27سياسي

پروژه هایی که کلنگ خورد اما افتتاح نشد/ 8 پروژ ه بلاتکلیف شهرداری لواسان


شهرداری و شورای هر دوره برای ارتقاء سطح رفاه مردم شهر پروژه هایی را کلنگ می زنند ولی برخی از این پروژه ها ممکن است سالها طول بکشد تا به بهره برداری برسد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شمیرانات، بعد از رویکار آمدن هر شورای شهری و شهرداری، مردم خواسته هایی را مطالبه می کنند و انتظار پیگیری آن ها را دارند، از طرفی اعضای شورا هم با ارائه برنامه هایی در حوزه های مختلف سعی در افزایش رضایتمندی مردم دارند.

بر همین اساس در هر دوره از شورای شهر و شهرداری ممکن است پروژه هایی مطرح و کلنگ زندی شود، پروژه هایی که با فرض کارکارشناسی و بررسی ضرورت وجود آن، قرار است نیازی از مردم شهر را برآورده کند ولی بعضاً با گذشت چند دوره شوروای شهر برخی از پروژه ها به صورت نیمه کاره رها می شود.

از شروع چندین پروژه عمرانی در شهر لواسان توسط شهرداری این شهر سال ها می گذرد و این پروژه ها یکی پس از دیگری نیمه کاره رها شده یا تکمیل و بلاستفاده مانده است.

برخی از این پروژه های بلاتکلیف و نیمه کاره در شهرداری لواسان سالن اجتماعات برگ گیلاس در زمینی با زیربنای 5 هزار مترمربع در مجاورت مجموعه گل خانه شهرداری که نیز نیمه کاره رها شده است.

  پروژه احداث ساختمان اداری شهرداری لواسان در زمینی به مساحت 33000 مترمربع و با زیربنای 13000 مترمربع در شش طبقه که شامل یک طبقه زیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه هایی که کلنگ خورد اما افتتاح نشد/ 8 پروژ ه بلاتکلیف شهرداری لواسان

پروژه هایی که کلنگ خورد اما افتتاح نشد/ 8 پروژ ه بلاتکلیف شهرداری لواسان