مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 11:302021-11-27سياسي

ضرورت راه اندازی تور رسانه ای جهت آگاهی از وضعیت منابع در پایتخت


مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استاندار تهران با اشاره به مسئولیت اجتماعی در زمینه مصرف بهینه انرژی بر ضرورت راه اندازی تور رسانه ای جهت آگاهی از وضعیت منابع در تهران تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجتبی مرادی نوروزی ظهر شنبه در جلسه کارگروه اطلاع رسانی مصرف بهینه آب، گاز و برق استان تهران اظهار داشت: همکاری و تعامل اثربخشی بین استانداری تهران و دستگاه های خدمات رسان از جمله آب، برق و گاز در زمینه مصرف بهینه وجود دارد.

وی ادامه داد: این اقدامات در زمان برگزاری انتخابات و در اوج تنش های آبی و قطعی برق در تابستان نیز دنبال شد و به تمام فرمانداری ها و شهرداری های استان این موضوع مهم ابلاغ شد تا وحدت رویه در این زمینه ایجاد و اطلاع رسانی دقیق و به موقع انجام گردد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استاندار تهران با اشاره به مسئولیت اجتماعی در زمینه مصرف بهینه انرژی عنوان کرد: فرهنگ سازی منوط به تولید محتوای اثرگذار بر آمده از اتاق فکر می باشد از این رو دستگاه های مختلف پیام های خود را باید در قالب اتاق اندیشه ورز جهت تولید محتوای اثر گذار عرضه کنند.

مرادی نوروزی با بیان اینکه در اصل 50قانون اساسی جمهوری اسلامی حفظ محیط زیست مورد تاکید قرار گرفته و حفظ آن یک وظیفه همگانی می باشد، گفت: استفاده از ظرفیت اصناف استان ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت راه اندازی تور رسانه ای جهت آگاهی از وضعیت منابع در پایتخت

ضرورت راه اندازی تور رسانه ای جهت آگاهی از وضعیت منابع در پایتخت