مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 11:052021-11-27سياسي

درخشش قزوین در طرح شهید سلیمانی


فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین با بیان اینکه سپاه در طرح شهید سلیمانی خوش درخشید گفت: در کمک مومنانه با کمک خیرین بیش از 260 میلیارد تومان از سوی سپاه به نیازمندان کمک شد.

- سردار رستمعلی رفیعی آتانی در آیین افتتاح صندوق های قرض الحسنه محله های شهری و روستایی بسیج سازندگی قزوین که صبح شنبه در روستای اقابابا برگزار شد اظهار کرد: آنچه امروز می تواند موجب پیشرفت جامعه ما باشد قطعاً وحدت و فعالیت جهادی است و بسیج سازندگی در این زمینه ها خوش درخشیده است.

وی گفت: علاوه بر اقدامات بسیج سازندگی استان قزوین باید به این موضوع هم اشاره داشت که قزوین در طرح شهید سلیمانی نیز درخشید و نیز در کمک مومنانه مردم به فرزندان خود در سپاه اعتماد کردند و مبلغ 260 میلیارد تومان به نیازمندان کمک کردند.

این مقام ارشد نظامی اذعان کرد: ما فرزندان مکتب امیر مؤمنان، امام حسن و سیدالشهدا هستیم، همان طور که امیر مؤمنان سکوت کرد و نهر و باغ به مردم تقدیم کرد ما نیز به مردم خدمت می کنیم.

سردار رفیعی آتانی ابراز کرد: ما پیروان امام حسن (ع) هستیم که دارایی خود را چندین بار تقدیم نیازمندان کرد و ما آبروی خود را هزاران بار پای مردم می گذاریم و دوباره شروع می کنیم و دوباره با توسل به شهدا ابرو می گیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش قزوین در طرح شهید سلیمانی

درخشش قزوین در طرح شهید سلیمانی