مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 11:052021-11-27سياسي

استاندار: درصد واکسیناسیون در کل استان کرمان باید به 90 درصد برسد


استاندار کرمان، بر لزوم استمرار نظارت بر نحوه رعایت پروتکل ها تاکید کرد و در ادامه با اشاره به سالگرد شهید سلیمانی گفت: برای برگزاری برنامه های پیش بینی شده در هفته مقاومت هیچ نگرانی نداریم و کاملا رعایت نکات بهداشتی و پروتکل ها دیده شده است.

- ایسنا/کرمان استاندار کرمان، بر لزوم استمرار نظارت بر نحوه رعایت پروتکل ها تاکید کرد و در ادامه با اشاره به سالگرد شهید سلیمانی گفت: برای برگزاری برنامه های پیش بینی شده در هفته مقاومت هیچ نگرانی نداریم و کاملا رعایت نکات بهداشتی و پروتکل ها دیده شده است.

علی زینی وند عصر امروز 6 آذر ماه در ستاد استانی مقابله با کرونای استان کرمان گفت: تشکیل تیم های واکنش سریع لازم است و تصمیمات این تیم ها لازم الاجرا بوده و به منزله مصوبات ستاد استانی محسوب می شوند.

وی از هدف تشکیل تیم های واکنش سریع سخن به میان آورد و اظهار کرد: تیم های واکنش سریع به این منظور است که اگر یکباره با کانون بحرانی در منطقه ای مواجه شوند، سریعا تصمیم گیری کنند و منتظر ستاد استانی نمی ماند و تصمیمات اتخاذی برای سایر اعضای ستاد کرونا لازم الاجرا هستند.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه واکسن اتباع خارجی مجاز و غیرمجاز ادامه یابد و تقویت شود، در ادامه عنوان کرد: متاسفانه درصد میانگین واکسیناسیون در شهرستان های فهرج، ری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار: درصد واکسیناسیون در کل استان کرمان باید به 90 درصد برسد

استاندار: درصد واکسیناسیون در کل استان کرمان باید به 90 درصد برسد