مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 11:002021-11-27سياسي

وزیر جهت رفع نیاز نهاده های دامی در ورامین دستور ویژه صادر کند


امام جمعه موقت ورامین با اشاره به پیشنهاد اجرای تأمین نهاده های دامی از مُدل طرح «شهید سلیمانی» بسیج گفت: از وزیر می خواهیم جهت رفع نیاز نهاده های دامی در ورامین دستور ویژه صادر شود.

- ، حجت الاسلام سید محسن محمودی در حاشیه بازدید سید جواد ساداتی نژاد، وزیر جهاد کشاورزی از دامداری ها و وضعیت کشاورزی ورامین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهرستان ورامین حق بزرگی بر گردن انقلاب دارد و اکنون این مردمان زحمتکش که کشاورزی و دامداری و تولید محصولات با کیفیت آنان زبانزد است در حوزه دام و کشاورزی با چالش های جدی روبرو هستند که نگاه ویژه را طلب می کند.

امام جمعه موقت ورامین در خصوص تأمین و و ارائه نهاده های دامی به کشاورزان و دامداران گفت: از آنجا که همیشه بسیج برای انجام امور این چنینی پیش گاه بوده و کارها را با موفقیت به انجام رسانده پیشنهاد می شود برای رفع دغدغه عزیزان و همچنین تأمین نهاده های دامی از مُدل طرح شهید سلیمانی بسیج استفاده شود و دست دلال ها و متخلفین کوتاه شود.

محمودی عنوان داشت: اگر از ظرفیت های موجود در ورامین به خوبی استفاده نشود در آینده به مشکل بر می خوریم .

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران طی درخواستی از وزیر جهاد کشاورزی بیان داشت: در خصوص نهادهای دامی و توجه به نیازهای کشاورزان و دامداران منطقه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر جهت رفع نیاز نهاده های دامی در ورامین دستور ویژه صادر کند

وزیر جهت رفع نیاز نهاده های دامی در ورامین دستور ویژه صادر کند