مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 10:452021-11-27پزشكي

کنترل کرونا تنها با واکسیناسیون و رعایت شیوه نامه ها ممکن است


رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز تاکید کرد در حال حاضر کنترل شیوع کروناویروس تنها با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و انجام واکسیناسیون کامل، امکان پذیر است.

- ایسنا/فارس رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز تاکید کرد در حال حاضر کنترل شیوع کروناویروس تنها با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و انجام واکسیناسیون کامل، امکان پذیر است.

دکتر سید وحید حسینی شنبه 6 آذر در چهارصد و پنجاه و دومین نشست روزانه ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با ابراز نگرانی نسبت به شیوع سویه جدید کروناویروس در آفریقای جنوبی، از ناشناخته بودن این سویه جدید در شدت سرایت پذیری و مرگ ناشی از آن اشاره کرد.

او ورود احتمالی سویه جدید کروناویروس آفریقای جنوبی در آینده ای نزدیک در کشور و به تبع آن در استان را بسیار خطرآفرین عنوان کرد و افزود: در حال حاضر واکسیناسیون در کنار رعایت شیوه نامه های بهداشتی در برابر کروناویروس می تواند ابتلا به این بیماری و مرگ و میر ناشی از آن کاهش دهد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، گفت: در 72 ساعت گذشته، بیش از 40 هزار نفر به مراکز واکسیناسیون علیه کروناویروس در سطح استان مراجعه و واکسن خود را دریافت کردند و ضرورت دارد افرادی که تاکنون هنوز موفق به دریافت واکسن نشده اند، نسبت به این امر اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنترل کرونا تنها با واکسیناسیون و رعایت شیوه نامه ها ممکن است

کنترل کرونا تنها با واکسیناسیون و رعایت شیوه نامه ها ممکن است