مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 10:302021-11-27اجتماعي

بهبود نسبی کیفیت هوا در برخی نقاط تهران


بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، امروز(6 آذرماه) در پاره ای نقاط به ویژه در نواحی غربی و جنوبی استان گاهی وزش باد متوسط تا نسبتا شدید پیش بینی می شود بنابراین بهبود نسبی کیفیت هوا دور از انتظار نیست.

- بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، امروز(6 آذرماه) در پاره ای نقاط به ویژه در نواحی غربی و جنوبی استان گاهی وزش باد متوسط تا نسبتا شدید پیش بینی می شود بنابراین بهبود نسبی کیفیت هوا دور از انتظار نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس بررسی داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده، آسمانی صاف تا نیمه ابری، گاهی همراه با وزش ملایم باد و به دلیل پایداری نسبی جو در مناطق پرتردد شهری انباشت آلاینده ها و کاهش کیفیت هوا و گاهی غبار محلی پیش بینی می شود.

امروز(6 آذرماه) در پاره ای نقاط به ویژه در نواحی غربی و جنوبی استان گاهی وزش باد متوسط تا نسبتا شدید پیش بینی می شود که منجر به توقف انباشت آلاینده ها می شود و بهبود نسبی کیفیت هوا دور از انتظار نیست.

طی یکشنبه (7آذر) تا سه شنبه (9آذر) با افزایش پایداری جو، افزایش انباشت آلاینده های جوی و در نواحی پرتردد، وضعیت غبارآلود پیش بینی می شود و از ظهر چهارشنبه (10 آذر) با نفوذ زبانه ای از یک سامانه بارشی، به تدریج افزایش ابر و از اوایل شب وزش باد و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهبود نسبی کیفیت هوا در برخی نقاط تهران

بهبود نسبی کیفیت هوا در برخی نقاط تهران