مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 09:502021-11-27اجتماعي

اجرای تفاهم نامه سکوی نوآورانه و جامع برای توسعه پایدار سیستان


مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: مدیریت جامع منابع طبیعی برای احیای اکوسیستم تالاب و حمایت از معیشت جایگزین محور نشست سکوی نوآورانه توسعه پایدار سیستان بود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: مدیریت جامع منابع طبیعی برای احیای اکوسیستم تالاب و حمایت از معیشت جایگزین محور نشست سکوی نوآورانه توسعه پایدار سیستان بود.

وحیدپورمردان در گفت وگو با ایسنا افزود: اولین نشست تفاهم نامه سکوی نوآورانه و جامع برای توسعه پایدار سیستان با حضور مدیران ملی و استانی دستگاهها و ارگان ذیربط در محل دفتر معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان برگزار شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان افزود: پروژه سیستان پس از تلاش های بسیار به فاز اجرا رسیده است و همزمان چندین مطالعه میدانی و کارشناسی در خصوص ابعاد و برنامه های آتی در سازمان ها وارگانهای مرتبط در دست اجرا است.

وی ادامه داد: پروژه سیستان و برنامه معیشت جایگزین پس از اعلام عمومی و درخواست از متقاضیان و مردم بومی حاشیه تالاب وارد مرحله ارزیابی پروژه های پیشنهادی و درخواستی شده است.

پورمردان تصریح کرد: خشکسالی ها طولانی مدت و بسیاری از عوامل متأثر یا وابسته دیگر از جمله تغییرات اقلیمی، موجب بروز مشکلاتی برای جوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای تفاهم نامه سکوی نوآورانه و جامع برای توسعه پایدار سیستان

اجرای تفاهم نامه سکوی نوآورانه و جامع برای توسعه پایدار سیستان