مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 09:102021-11-27اجتماعي

تردد وسایل نقلیه سنگین در معابر شهری البرز تا 8 آذر ممنوع است


سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی البرز گفت: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی در خصوص افزایش غلظت آلاینده های هوا از امروز تا دوشنبه (هشتم آذر ماه) تردد وسایل نقلیه سنگین در معابر شهری البرز ممنوع اعلام شده است.

- ایسنا/البرز سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی البرز گفت: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی در خصوص افزایش غلظت آلاینده های هوا از امروز تا دوشنبه (هشتم آذر ماه) تردد وسایل نقلیه سنگین در معابر شهری البرز ممنوع اعلام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ حمدالله رحمتی پور اظهار کرد: هر چند طرح برخورد با خودروهای آلاینده و فاقد معاینه فنی همه ایام سال اجرایی می شود ولی در فصول سرد به دلیل آلودگی بیشتر هوا، این طرح با شدت بیشتری پیگیری می شود.

رحمتی پور افزود: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی در خصوص افزایش غلظت آلاینده های هوا از امروز تا دوشنبه (هشتم آذر ماه) تردد وسایل نقلیه سنگین در معابر شهری البرز ممنوع اعلام شده است.

وی با تاکید بر اخذ برگه معاینه فنی خودرو توضیح داد: خودروهایی که عمر آن ها کمتر از چهار سال باشد نیازی به معاینه فنی ندارند اما بالای چهار سال باید برگه معاینه فنی دریافت کنند.

رحمتی پور بیان کرد: با توجه به وضعیت هوای استان البرز انتظار می رود شهروندان ضمن افزایش استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی، نسبت به انج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد وسایل نقلیه سنگین در معابر شهری البرز تا 8 آذر ممنوع است

تردد وسایل نقلیه سنگین در معابر شهری البرز تا 8 آذر ممنوع است