مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 08:352021-11-27بين الملل

مقام پیشمرگه: اعلام شکست داعش از جانب بغداد اشتباه بود


دبیر وزارت نیروهای پیشمرگه عراق با انتقاد از نبود هماهنگی میان این نیروها و نیروهای فدرال عراق، تأکید کرد که اعلام شکست نهایی داعش از جانب دولت مرکزی عراق اشتباه بوده است.

- مقام پیشمرگه: اعلام شکست داعش از جانب بغداد "اشتباه" بود دبیر وزارت نیروهای پیشمرگه عراق با انتقاد از نبود هماهنگی میان این نیروها و نیروهای فدرال عراق، تأکید کرد که اعلام شکست نهایی داعش از جانب دولت مرکزی عراق "اشتباه" بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جبار یاور ، دبیر وزارت نیروهای پیشمرگه در اقلیم کردستان عراق، تأکید کرد که از اصلی ترین عوامل فعال شدن دوباره گروه تروریستی داعش در عراق بخشی هایی است که نه نیروهای پیشمرگه و نه نیروهای فدرال عراق در آنها حضور امنیتی ندارند، یعنی مناطقی همچون کرکوک و زمار و مخمور و طوزخورماتو که از مناطق مورد مناقشه میان بغداد و اربیل هستند.

به گفته جبار یاور، گروه تروریستی داعش در 10 ماه نخست امسال 170 عملیات تروریستی انجام داده که 837 کشته یا زخمی یا آدم ربایی در پی داشته است.

او افزود که در سال 2020 هم داعش 230 عملیات انجام داد که 812 کشته و زخمی و ربوده در پی داشت و تأکید کرد که اعلام شکست کامل داعش در عراق از جانب بغداد اشتباه بود، چون داعش امارت خود را از دست داد اما کار آن به عنوان یک گروه تروریستی تمام نشد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام پیشمرگه: اعلام شکست داعش از جانب بغداد اشتباه بود

مقام پیشمرگه: اعلام شکست داعش از جانب بغداد اشتباه بود