مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 08:052021-11-27بين الملل

تقدیر هنیه از اقدام ضد صهیونیستی قهرمان جودوی الجزایر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از فلسطین الیوم، اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی جنبش حماس تلفنی با فتحی نورین قهرمان جودوی الجزایر که به خاطر امتناع از رویارویی با ورزشکار صهیونیست در بازی های المپیک توکیو به مدت 10 سال از شرکت در این بازی ها محروم شد، - رییس دفتر سیاسی جنبش حماس تلفنی با قهرمان جودوی الجزایر که به خاطر امتناع از رویارویی با ورزشکار صهیونیست در بازی های المپیک توکیو به مدت 10 سال از شرکت در این بازی ها محروم شد، گفتگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از فلسطین الیوم، اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی جنبش حماس تلفنی با فتحی نورین قهرمان جودوی الجزایر که به خاطر امتناع از رویارویی با ورزشکار صهیونیست در بازی های المپیک توکیو به مدت 10 سال از شرکت در این بازی ها محروم شد، گفتگو کرد.

بر اساس این گزارش، اسماعیل هنیه موضع ارزشمند این جودوکار الجزایری که همسو با موضع ملت این کشور اتخاذ شد را ستود و تاکید کرد که چنین اقدامی مایه افتخار سراسر امت و ملت فلسطین است.

هنیه افزود: این جودوکار قهرمان در بحبوحه عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی دست به چنین اقدام شجاعانه ای زد تا اصالت خود و پایبندی به اصول امت خویش را نشان دهد و ثابت کند که الجزایر همیشه در کنار ملت فلسطین ایستاده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر هنیه از اقدام ضد صهیونیستی قهرمان جودوی الجزایر

تقدیر هنیه از اقدام ضد صهیونیستی قهرمان جودوی الجزایر