مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 07:402021-11-27بين الملل

همسر دیکتاتور سابق کره جنوبی از مردم کشورش عذرخواهی کرد


همسر «چون دو هوان» رییس جمهوری دیکتاتور سابق کره جنوبی که به دلیل سرکوب خونین قیام دموکراسی خواهانه سال 1980 شهر گوانگجو، در جنوب غربی این کشور با انتقادات گسترده مواجه بود، - همسر چون دو هوان رییس جمهوری دیکتاتور سابق کره جنوبی که به دلیل سرکوب خونین قیام دموکراسی خواهانه سال 1980 شهر گوانگجو، در جنوب غربی این کشور با انتقادات گسترده مواجه بود، امروز (شنبه) از بابت "دردها و زخم هایی" که دوران ریاست جمهوری وی به بار آورد، عذرخواهی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری یونهاپ، لی سون جا اولین فرد از خانواده چون است که عذرخواهی می کند؛ چون دو هوان روز سه شنبه در سن 90 سالگی بر اثر یک بیماری مزمن درگذشت و این خانواده عزادار قرار است تابوت او را از بیمارستانی در سئول تحویل بگیرند.

لی در اظهاراتی در محل این بیمارستان متعلق به دانشگاه یونسی در مرکز شهر سئول گفت: از طرف شوهرم عمیقاً عذرخواهی می کنم، به ویژه از کسانی که در دوران ریاست جمهوری او متحمل دردها و زخمها شدند.

لی همچنین متذکر شد که همسرش عادت داشت بگوید: همه چیز تقصیر من و به دلیل عدم فضیلت من بود.

با این حال، این طور تلقی شد که این عذرخواهی قربانیان سرکوب وحشیانه قیام 18 مه 1980 را مخاطب قرار نداده است، زیرا لی آن را به دوره ای که شوهرش چون از سپتامبر 1980 تا فوریه 1988 ریی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همسر دیکتاتور سابق کره جنوبی از مردم کشورش عذرخواهی کرد

همسر دیکتاتور سابق کره جنوبی از مردم کشورش عذرخواهی کرد