مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 07:252021-11-27سياسي

لزوم توجه به نقش آموزش و پرورش در پیشگیری از وقوع جرم


نماینده شیراز و زرقان در مجلس با اشاره به تشکیل 15 هزار پرونده قضایی در دستگاه قضا و لزوم ریشه یابی این معضل در نظام تعلیم و تربیت گفت: اگر حوزه تعلیم و تربیت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، ابراهیم عزیزی امروز در جمع مسؤولان دانشگاه فرهنگیان فارس در دانشکده شهید مطهری آب باریک شیراز با اشاره به نقش و جایگاه دانشگاه فرهنگیان در پرورش افزود: دو دلیل واضح در عدم موفقیت آموزش و پرورش و نظام تعلیم و تربیت محسوس است؛ یکی مشکل محتوای درسی ضعیف و دیگری عدم توجه کافی به نقش معلم است.

عزیزی به نقش دانشگاه فرهنگیان در پرورش معلمان در تراز  اشاره کرد و افزود: دانشگاه فرهنگیان وظیفه مهمی در تربیت معلمان با انگیزه و کارآمد دارد و باید باور داشت که اصلاح جامعه در گرو اصلاح جایگاه معلم است.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: نقش معلم از همه آحاد در اصلاح جامعه مهم تر است چراکه رسالت بزرگ انسان سازی بر عهده او گذاشته شده است.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر همه امکانات وجود داشته باشد اما معلم نتواند نقش معلمی خود را خوب ایفا کند، مقصود ما از نظام تعلیم و تربیت حاصل نخواهد شد.

وی، خواستار احصای مشکلات دانشگاه فرهنگیان و ارائه آن به نمایندگان مجلس شد و گفت: باید در بودجه سال آینده این مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه به نقش آموزش و پرورش در پیشگیری از وقوع جرم

لزوم توجه به نقش آموزش و پرورش در پیشگیری از وقوع جرم