مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آذر 1400 ساعت 19:202021-11-26اقتصادي

3 هزار مسکن روستایی در استان بوشهر ساخته می شود


استاندار بوشهر از ساخت 3 هزار مسکن روستایی در استان بوشهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، احمد محمدی زاده امشب در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرا طرح های اشتغال زایی در نقاط مختلف استان اظهار داشت: بر اساس ظرفیت ها طرح های اشتغال زایی در روستاها در اولویت قرار دارد و بانک ها در این عرصه نقش مهمی ایفا می کنند.

استاندار بوشهر باتأکید بر تقویت منابع بانکی در عرصه اشتغال زایی روستایی افزود: استان بوشهر در عرصه اشتغال روستایی از توانمندی و قابلیت بالایی برخوردار است که توسعه طرح های اشتغال زایی روستایی از برنامه های مهم استان بوشهر است.

استاندار بوشهر همکاری بانک ها در اجرا طرح های اشتغال زایی را مورد تأکید قرار داد و گفت: خدمات و تسهیلات بانک ها باید در عرصه های گوناگون توسعه یابد و در این راستا برای افزایش منابع بانک ها با توافقات انجام شده با صنایع پتروشیمی مستقر در استان، منابع مالی خود را به بانک های داخلی استان منتقل می کنند.

محمدی زاده از ساخت واحدهای مسکونی در روستاهای استان خبر داد و تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده هفته آینده ساخت سه هزار واحد مسکونی در روستاهای استان بوشهر آغاز می شود که بانک ها در تأمین منابع مالی روستاییان نقش مهمی ایفا می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 هزار مسکن روستایی در استان بوشهر ساخته می شود

3 هزار مسکن روستایی در استان بوشهر ساخته می شود