مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 20:002021-10-28سياسي

ضرورت توجه شهردار بجنورد به حاشیه نشینی و آسیب های اجتماعی


نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت توجه شهردار بجنورد به حاشیه نشینی و آسیب های اجتماعی تاکید کرد.

- سید محمد پاکمهر در آیین تکریم و معارفه شهردار بجنورد که امشب در استانداری خراسان شمالی برگزار شد، اظهار کرد: بجنورد استعدادهای بالایی در آسیب های اجتماعی و حاشیه نشینی دارد که باید مدیریت شهری به آن ها ورود کند.

وی ترافیک بالا، آلایندگی و افزایش مهاجرت از روستاها به حاشیه شهر بجنورد را از دیگر مشکلات مرکز استان دانست و افزود: این ها پارادوکس هایی است که مرکز استان با آن ها روبروست و مدیریت شهری باید در راستای رفع آنها اقدام کند.

نماینده مردم شهرستان های بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی، مدیریت صحیح شهرداری مرکز استان را مدیریتی مبتنی بر درآمد و هزینه دانست و گفت: شهردار خوب، فردی است که برنامه های خود را با خرد جمعی حاکم بر شورا عملیاتی کرده و درآمد پایدار برای شهر ایجاد کند.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری با هزینه زیاد و درآمد کم سرانجام خوبی ندارد، تاکید کرد: بجنورد نگین خراسان شمالی و چشم و چراغ استان است و باید با نگاهی بلند به قابلیت های آن، زمینه توسعه بیش از پیش آن را فراهم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه شهردار بجنورد به حاشیه نشینی و آسیب های اجتماعی

ضرورت توجه شهردار بجنورد به حاشیه نشینی و آسیب های اجتماعی