مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 19:402021-10-28سياسي

شهردار بجنورد برنامه 4 ساله ارائه دهد/ مدیریت شهری باید جهش یابد


استاندار خراسان شمالی ارائه برنامه 4 ساله از سوی شهردار بجنورد را لازم دانست و گفت: نیازمند جهش در تمام حوزه های مدیریت شهری هستیم و این مهم را از شهردار جدید خواستاریم.

- ، محمد علی شجاعی پنج شنبه شب در آیین تکریم و معارفه شهرداری بجنورد که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: نیازمند جهش در تمام حوزه های مدیریت شهری هستیم و این مهم را از شهردار جدید خواستاریم.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: موضوعی که جریان خدمت رسانی را قطع می کند اختلاف اعضا در جهت آسیب رساندن به منافع مردم است.

وی بر ضرورت انسجام و همراهی اعضای شورای اسلامی شهر تاکید کرد و افزود: شرط مردم وجود انسجام بین تمام اجزای حاکمیت است و این مهم نیز باید توسط اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد محقق شود.

شجاعی ملموس بودن کار شوراها برای مردم را حائز اهمیت دانست و گفت: تجربه تلخ عدم انسجام اعضای شورای شهر را در شهرهای مختلف شاهد بوده ایم لذا اعتبارات تنها یک ابزار است اما باید از تمام ظرفیت ها بهره برد.

استاندار خراسان شمالی افزایش بی دلیل نیروی انسانی را بلای جان شهرداری های کشور دانست و افزود: با افزایش بی جهت نیروی انسانی نمی توان منافع مردم را تأمین کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار بجنورد برنامه 4 ساله ارائه دهد/ مدیریت شهری باید جهش یابد

شهردار بجنورد برنامه 4 ساله ارائه دهد/ مدیریت شهری باید جهش یابد