مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 18:552021-10-28سياسي

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور با مراجع عظام تقلید دیدار کرد


مراجع و علمای حوزه علمیه قم در دیدار با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نسبت به کاهش هزینه ارتباطات فضای مجازی به همراه استفاده حداکثری از فرصت های فضای مجازی و کاهش آسیب ها و تقویت زیرساخت ها تاکید کردند و از اهمیت این فضا در ایجاد بستر مطلوب برای شفافیت .

- ایسنا/قم مراجع و علمای حوزه علمیه قم در دیدار با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نسبت به کاهش هزینه ارتباطات فضای مجازی به همراه استفاده حداکثری از فرصت های فضای مجازی و کاهش آسیب ها و تقویت زیرساخت ها تاکید کردند و از اهمیت این فضا در ایجاد بستر مطلوب برای شفافیت و مبارزه با فساد سخن گفتند.

عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دیدارهای خود در سفر روز پنج شنبه به قم را با حضور در جلسه کمیسیون سیاسی و اجتماعی دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری آغاز کرد و بعد از آن در دیدارهای جداگانه ای با آیات علوی گرگانی، نوری همدانی همدانی، مکارم شیرازی از مراجع تقلید، سیدمحمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) و علی رضا اعرافی مدیرحوزه های علمیه کشور دیدار و گفت و گو کرد.

دیدار وزیر ارتباطات با آیت الله مکارم شیرازی از دیگر مراجع تقلید نیز بدون حضور خبرنگاران برگزار شد زارع پور در این سفر با تاکید بر ضرورت ایجاد قوانین و مقرارات مورد نیاز فضای مجازی از اهمیت شبکه های اجتماعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور با مراجع عظام تقلید دیدار کرد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور با مراجع عظام تقلید دیدار کرد