مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 18:452021-10-28سياسي

کاهش جمعیت مصیبتی است که جامعه را تهدید می کند


یک مرجع تقلید بابیان اینکه بحث کاهش جمعیت مصیبتی است که جامعه را تهدید می کند گفت: باید هر چه زودتر فکر عاجلی برای این امر کرد، خواستار توجه جدی مسئولین و مردم نسبت به خطرات کاهش جمعیت در کشور شدند.

- آیت الله علوی گرگانی در دیدار با جلالی، رییس پدافند غیرعامل کشور، با اشاره به بحث کاهش جمعیت و تشویق بعضی ها به این امر در جامعه عنوان کرد: بعضی به مردم القاء می کردند که فرزند کمتر مساوی است با زندگی بهتر و این باعث شده مردم هم به این سمت و سوی حرکت کنند.

وی بابیان اینکه بحث کاهش جمعیت مصیبتی است که جامعه را تهدید می کند بیان کرد: باید هر چه زودتر فکر عاجلی برای این امر کرد، خواستار توجه جدی مسئولین و مردم نسبت به خطرات کاهش جمعیت در کشور شدند.

آیت الله علوی گرگانی افزود: ازجمله این خطرها، کشور کاهش جمعیت شیعه، فرسوده شدن جمعیت کشور، پیری و کاهش قدرت دفاعی است.

وی گفت: اما در مقابل خدای متعال در مورد ازدیاد نسل توصیه ها و دستوراتی و وعده هایی دادند از جمله این که فرمود من خدا، روزی فرزندان را خواهم داد؛ این وعده الهی است و همه باید به این وعده الهی معتقد باشند و از ازدیاد فرزند ترسی نداشته باشند.

وی بابیان این که در بحث جمعیت باید اساسی و زیر بنایی عمل کنیم و مهم تر این که نباید اجازه می دادیم در جامعه چنین منطقی که فرزند کمتر زند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش جمعیت مصیبتی است که جامعه را تهدید می کند

کاهش جمعیت مصیبتی است که جامعه را تهدید می کند