مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 18:452021-10-28سياسي

حضرت معصومه(س) اسلام و تشیع را با خود به قم آوردند


استاد حوزه علمیه با اشاره به خیر و برکتی که حضرت معصومه (س) با خود به شهر قم آوردند، گفت: حضرت معصومه (س) اسلام و تشیع را با خود به این منطقه آوردند و حتی زرتشتیان قم با ورود حضرت با ایشان بیعت کردند و زمین های خود را وقف کردند و در تاریخ است که اولین .

- ایسنا/قم استاد حوزه علمیه با اشاره به خیر و برکتی که حضرت معصومه (س) با خود به شهر قم آوردند، گفت: حضرت معصومه (س) اسلام و تشیع را با خود به این منطقه آوردند و حتی زرتشتیان قم با ورود حضرت با ایشان بیعت کردند و زمین های خود را وقف کردند و در تاریخ است که اولین گروهی که خمس پرداخت کردند قمی ها بودند.

آیت الله احمد عابدی امروز در مراسم خطبه خوانی حرم مطهر حضرت معصومه (س) در آستانه سالروز ورود این حضرت به قم عنوان کرد: در زمان حضرت معصومه (س) بحث تعلیم قرآن رواج داشت و یک مکتب تفسیری در شهرهای مختلف اسلامی رواج یافته بود.

وی بابیان اینکه در زمان حضرت معصومه (س) در کوفه اقدامات یهودیان علیه مسلمانان مطرح بود، گفت: بازار عراق به کلی به دست یهودیان افتاده بود و حضرت معصومه (س) یونس بن عبدالرحمن را دعوت می کنند تا شرایطی را فراهم کند که بازار مسلمانان را خود مسلمانان اداره کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضرت معصومه(س) اسلام و تشیع را با خود به قم آوردند

حضرت معصومه(س) اسلام و تشیع را با خود به قم آوردند