مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 18:452021-10-28سياسي

بسیاری از آسیب های اجتماعی در شان استان مقدس قم نیست


رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم خاطر نشان کرد: آسیب های اجتماعی در استان قم باید تبدیل به یک مطالبه ی عمومی شود، چرا که بسیاری از نابهنجاری های اجتماعی در شان هویت شهر مقدس قم نیست و سایر دستگاه ها نیز در این راستا باید اقدامات لازم را انجام دهند.

- مصطفی ملایی در نشست با اصحاب رسانه که صبح امروز در سالن رضوان ساختمان شهرداری قم برگزار شد، ضمن تبریک روز قم، بیان کرد: در شهر قم 23 ربیع الاول سالروز ورود حضرت معصومه(س) به این شهر “روز قم” نام گذاری شده است که این نام گذاری بر اساس مبانی ارزشی و هویت اسلامی شهر مقدس قم است.

وی در ادامه افزود: نام گذاری این ایام به روز قم دستاوردهایی را به همراه دارد که همواره در این ایام باید هویت این شهر بازخوانی شود.

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه وجود حضرت معصومه در تاریخ این استان منشاء تحولات بوده است، مولفه های روز قم مورد توجه قرار داد و به اهمیت موضوعات حجاب، زیارت، هویت فرهنگی، حوزه ها ی علمیه در استان قم اشاره کرد.

ملایی در ادامه گفت: توجه به موضوعات نشاط، آرامش، گردشگری و زیر ساخت های فرهنگی در ایام بزرگداشت روز قم بسیار حائز اهمیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیاری از آسیب های اجتماعی در شان استان مقدس قم نیست

بسیاری از آسیب های اجتماعی در شان استان مقدس قم نیست